§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 0
累積人氣: 20577
每月文章
站內搜尋
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


好得人驚呀~~ 分類: 未分類

嘩嘩嘩~~

今次真係好耐好耐好耐好耐好耐冇寫啦~~      ^^

見今日有d時間,,

就寫下啦~~  wahaha~~

今日去first-aid 考試,,,

嚇到我死咁制.....

我都未試過考試考到緊張到又腳軟啦,,

又唔記得哂d野.....   = =''

唉.....

不過都算好彩,,,

我諗我都pass既,,,

係CPR到差d唔記得左要check 口腔有冇異物,,

如果唔記得左做就肥得....

個個考官好好人呀~~

我話''死啦,,做漏野,,可唔可以做多次呀...''

佢話''好啦好啦...''

wahaha~~

太好啦...

如果唔係我實聽要去補考....   = =''

返到屋企靖黎食飯,,

考完用左好多精神,,

消耗左好多energy... ^^

所以都食得好開心~~

wahahahahahaha.....

 

呢個暑假真係幾忙,,

都做左幾多野下...

成日都要返學,,,

做campus既野啦,,

又要上中文寫作找尖班啦....

遲d仲要同大家齊齊返學上maths  = =''

我返學都返左半個暑假去....

雖然係咁,,

但係我都覺得好開心好充實~

聽日又要返啦,,

08:30要到,,

都差唔多要訓啦~~

聽日有時間就寫啦^^

c u ~






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]