| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
| Zzzz...... |
分類: 未分類 |
好赲呀~~
又眼訓,,,
今日成日都叫人快d打醒我,,,
再係咁我死得架啦...
完全上唔到堂.... = =''
今日上個d堂都冇乜特別....
全日最好玩就係放學去campus做野,,,
之後玩拍------天氣生生... ^^
wakaka....
我一定會將ken chan個條低能片整好,,,
campus 週會一定出街....
呵呵呵呵呵~~~
好期待個條片...
我唔理呀,,,
靖你點都要同我一齊出鏡,,,
最多呢條片唔出街,,,
just for fun....
因為一定會好好玩.... ^^
靖今日朝頭早考琴試,,,
recess都已經飲埋茶,,,
返左黎,,,,
希望佢pass個試啦~~
個考官用左20分鐘就考完,,,
勁得人驚.... =]
|
|
|
好靚呀個background!! 呀kay好靚女~ 我都唔見咗張紙仔呀...>激死!
|
網主回覆
呀kay當然靚啦~~ ^^
呵呵呵呵呵~
我搵返張紙仔啦~~~~
好開心~
wakaka,,,,
你都要努力搵呀~ ^^
Posted at 2008-10-04 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|