一早就起身,,,
出鑽石山到拜山...
都唔知搞乜,,,
一起身就覺得好凍,,,
唔知係咪太耐冇試過咁凍,,,
所以咁既天氣就搞到人人都適應唔到.... = =''
其實咁樣先至係正常既天氣,,,
咁先至係秋冬......
拎返哂d長袖薄衫出黎著,,,
費事冷親,,,
到時就麻煩啦..... ^^
都係小心d好....
不過,,,
我想發燒....
人地話發完燒會高d,,,
我想再高d,,,
到165cm以上就ok 啦,,,
我依家都未到.... ><
高d高d再高d...
我放棄啦,,,
都冇人答.....
唯有講答案...
個答案就係:
''隻烏龜路得好快架~ 你要捉實d呀~ ''
就係咁啦~
個個靖呀,,,
係佢個qooza到寫個answer出黎 ..... = =''
所以冇copy出黎,, 冇禮物收真係可惜....
你記住你今日講過既野,,,
唔好唔認數呀~ ^^
wakaka....
聽日Eng有dict. 同Quiz,,,
H&C又有Quiz....
好多野,,,
要努力努力啦~
|