§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 9
累積人氣: 20517
每月文章
站內搜尋
2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


痴線 分類: 未分類

痴左線....

呢排d心情大起大落,,,

都唔知搞邊科,,,

一時好似癲左咁係咁笑,,,

一時就唔出聲,,,

好赲咁....

唉....

shot左啦....

又再步入『語無論次』既狀態...

開始厭倦好多野,,,,

厭倦返學,,,

厭倦同人溝通,,,

厭倦所有係我身邊既野,,,

(除左妹豬...  =])

突然覺得人好悶,,,

做黎做去都係做呢d,,,

係咁讀書就係為左將來....

有時會係到諗,,,

話唔定我聽日死左呢...

唔讀又對唔住自己,,,

可能我長命百歲都未定,,,

點知到咁多喎........

人真係好麻煩....

依家已經開始頂唔順....

每日都發生好多野,,,

每日我都有好多野想講,,,

但係我一諗住打,,,

個腦就一片空白,,,

唔知寫乜....

我連少少野,,,

只要突然間有人斬亂歌柄,,,

我就唔記得我想講乜野...    ><

我覺得我有d問題......

聽日body check,,,

問下醫生睇下洗咪轉介去睇精神科...

唉...






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)


jason_lck 於 2008-10-09 08:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]