痴左線....
呢排d心情大起大落,,,
都唔知搞邊科,,,
一時好似癲左咁係咁笑,,,
一時就唔出聲,,,
好赲咁....
唉....
shot左啦....
又再步入『語無論次』既狀態...
開始厭倦好多野,,,,
厭倦返學,,,
厭倦同人溝通,,,
厭倦所有係我身邊既野,,,
(除左妹豬... =])
突然覺得人好悶,,,
做黎做去都係做呢d,,,
係咁讀書就係為左將來....
有時會係到諗,,,
話唔定我聽日死左呢...
唔讀又對唔住自己,,,
可能我長命百歲都未定,,,
點知到咁多喎........
人真係好麻煩....
依家已經開始頂唔順....
每日都發生好多野,,,
每日我都有好多野想講,,,
但係我一諗住打,,,
個腦就一片空白,,,
唔知寫乜....
我連少少野,,,
只要突然間有人斬亂歌柄,,,
我就唔記得我想講乜野... ><
我覺得我有d問題......
聽日body check,,,
問下醫生睇下洗咪轉介去睇精神科...
唉...
|