要body check,,
個楊sir用左7分幾鐘既時間講返之前岱講過既野,,,
仲要係係打鐘之後,,,
搞到我要極速執野,,,
1分鐘唔洗就已經走人,,,
約左QQ嘛... ^^
去到個到,,,
5點幾先走得...
嘩嘩嘩!!~
我高左3點幾cm呀~~
好開心~~ =]
個姑娘話我最多高多1年就冇得再點高,,,
所以我今年決定沖涼之前係咁跳,,
跳完出完汗就沖涼,,,
幾好~~ ^^
食埋飯先返,,,
喵用東亞卡俾$$有折,,,
所以就去左和民到食~~
好開心...
相 ::

紅莓, 士多啤梨粒梳打水

唔記得叫乜,, 淨係記得有菠蘿囉..

芝士年糕

牛肉鍋

雞肉野茶串

清酒煮蜆

沙律,, 有蝦係入面既,, 仲有麻油.. ^^

三文魚&帶子刺身

壽司

天婦羅
|