加油努力~~
陸運就到啦,,,,
3B加油!!!
我地一定要贏,,,,
要贏,,,
係因為某個傻瓜同我地講 : 我地一定贏你....
為左3B既面子,,,
一定要努力呀!!!!!!!
我唔進場姐,,,
但係都會盡能力幫手,,,
只要一得閑就會返黎啦啦隊,,,,,
可惜.......
day 2 第3次啦啦隊我唔係到,,,
冇得發癲...... ><
所以呢,,,,
我會係平日補返我痴線既時間~~~
wakakaka....
我今日都shot左,,,,
係咁講無聊野... ^^
要訓啦~
早2晚都成點幾先訓....
好眼訓,,,,
早抖啦~
c u~~
|