呵呵呵~
好耐都冇寫啦,,,,
今日寫返啦~~ ^^
今日好累,,,,,
要練歌,,,
詩班下個星期6,,
7:30p.m.係浸會大學大學會堂到開音樂會,,,
因為我地少年詩班已經成立10週年啦!!!!!
依家只要係我既同學,,,
你自己1個黎既話,,,
同我講就有得免費聽.....
得閑既就話我聽啦,,,,,
黎聽歌....
今次既音樂會係為到唐氏綜合症協會籌款,,,,
你地只係要''隨意奉獻'' (幾蚊已經得),,,
所以得閑既人記住要黎呀~~
除左練歌,,,
我仲要練小組唱歌同bells(鍾條),,,,
忙死人...
樂霖好慘,,,
唔練musical,,,
趕返黎練歌....
(講真,, 見到佢個刻係又驚喜,, 又感動... ><)
我地要努力d練歌,,,,
MIss Chau 都會係到呢... ^^
都真係有d掛住佢...
waka...
今日辛苦你地各位啦~~
聽日留低幫你地鬧人... ^^
|