你係冇幾耐之前講既野,,,,
你記住呀,,,,
將來我一定會追債,,,
如果你冇做你應承我既野........
我就唔彩你,,,,
直到永遠....
今日返學,,,,
成班好唔妥,,,,
痴哂線,,,,
總之邊個老師一提陸運我地成班就起哄,,,,
之後就開始鬧....
係咁話''盟塞'',,,,,
d miss, 呀sir都唔知我地講乜.....
痴埋今日,,,
星期1就要努力啦!!~
變返以前好精神既3B!!!!
我地齊齊努力,,,,,
一齊振作,,,,
絕對唔可以輸俾人睇架!!!!!!!
加油啦!!!! 3B!!!!
|