§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 4
累積人氣: 20512
每月文章
站內搜尋
2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


音樂會 分類: 未分類

今日係鞍少既大日子~~

10週年音樂會,,,,

都搞得幾成功呀!!       

可惜自己有少少唔舒服....    = =''

等下一個10年....

個本場刊都唔知搞乜呀,,,,

有好多野原來我都唔知,,,

反而其他人知,,,

雖然話樂霖同我都係一齊返返鞍少姐,,,

但係點解有d野佢有我冇??

d人做野愈黎愈冇組織,,,

又亂....

究竟邊d知邊d唔知都唔知道,,,,

又唔會follow 返d野喎......

唉.....

真係呀........

 

講返唱個陣啦,,,,

我地小組auto有句係我地開頭先,,,

唔知做乜野,,,,

成班突然啞左咁,,,,

唱左半粒音就收聲,,,

好似夾定咁......

得返Janice 一個唱....

結果d人以為個句係特登solo...    ^^

之後剩返個幾句我地成班就唱到一pet ''X'' 咁......

waka.....

返到後台,,,,

我地係咁笑,,,

個個都忍左好耐...   ^^

又勁讚Janice,,,,

話佢''超勇'',,,,

因為佢其實可以唔唱個句,,,

反正人地都唔知架啦...........   =]

但係佢繼續唱埋落去,,,,

個句野好高音.... 

F'.....

佢本係係Auto 2,,,

即係最後個part,,,

佢都好勇咁唱.....

萬一走音就大煲啦......

所以呢,,,

我都係到係咁讚佢 :

'' Janice,, 你好勁呀!!!!!!!! ''

係綵排個陣,,,

乜事都冇....

一出到去唱就成班死哂,,,

連我喉嚨都突然唔聽話,,,

好痛.... = =''

 

要著團衫....

一d都唔想,,,,

吊帶半截裙,,,,

加件長袖衫,,

手袖係荷葉袖,,,

仲有一隻蝴蝶.....

真係好奇怪....     = =''

件衫就係咁架啦.....

成班一齊著應該唔會樣衰得去邊............掛.........

 

好赲呀.....

聽日先再寫啦....

c u ~~






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)


ericach7611 於 2008-10-27 07:42 PM 發表:
件衫好型
演出成功喔!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1d都唔型....    = =''
都ok成功啦...
係有小插曲姐....    ^^
Posted at 2008-10-27 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jason_lck 於 2008-10-26 06:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-10-26 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]