嘩嘩嘩!!!!!~
之前個幾日都冇時間寫,,,
今日一次過補返哂... ^^
星期六-------- 08/11
呢日我睇左兩場musical,,,,
真係好開心呀~~~~~~
樂霖好靚女~~
Dicky瘦左.... =]
waka.....
下午個場曉瀅同楊文浩,,,,
我同wun同靖拍左好耐手掌,,,,
拍到好痛.... =]
但係好開心,,,,
後尾樂霖佢地幾個出左黎,,,
但係曉瀅冇出,,,
搞到冇得同佢著住婚紗影相....
唔制呀~~
Dicky又冇出黎....
淨係同到幾個影....
譚樂ling我地攬完之後佢就唔見左,,,,
又係冇得影....
唉.........
夜晚同wun爸媽, 靖媽, 喵喵, QQ, wun, 靖食飯,,,
bulu走左... = =''
食完就去左睇晚場,,,,
又係拍爛手掌,,, @@
張sir, miss chau同miss ho都有黎到,,,
見到佢地真係幾開心... ^^
睇完呀谷同個個case既主角出黎影相,,,,
第1個同呀谷影相喔!!!!!~~~~
佢做得真係好好......
佢係星期5個場係後台跌親,,,
校長話聽到''拍''一聲....... ><
好痛架喎....
但係晚場個陣佢完全表現得唔覺整親,,,,
真係好好好好好勁呀~~~~
唯一既遺憾,,,, 就係------------------------------
同唔到班識既chours影相....... ><
成個演出musical既人,,,,
有好多我都識....
呢d機會得1次.......
所以總括成個musical,,,,
每部份都好好,,,,
唯一既遺憾就係影唔到相........ ><
唉.........
我真係極後悔.....
星期日個日,,,
我差d 忍唔住衝出去荃灣到搵佢地影相.....
唔係因為夜晚喵喵同爸約左人食飯,,,
我真係已經走左出去架啦....
真係,,,,
遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾
遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾
遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾
遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾
遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾遺憾 呀~~ ><
|