§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 32
累積人氣: 20540
每月文章
站內搜尋
2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


終於考完啦~ 分類: 未分類

test完啦,,,,

第1年teat 4日,,,

好累.... 

呢段日子我用哂一路儲住既energy,,,

依家又要重新儲過....

唉.....

 

test完就走去唱k,,,

同wun同靖同Li,,,

都ok呀,,,

只係呀Li點埋個d我地3個都唔知咩黎....   = =''

佢地2條友自己點住唱,,,

我同靖去換3,,,

結果唔等我唱左''囍帖街'',,,   ><

之後想唱返又夠鐘俾人cut,,,,

算啦,,,

下次先再唱返.....    ^^

''理智與感情'',,,

得我1個唱,,,,,

原來自己1個唱合唱歌係好累架,,,,,,

唱完之後我想死,,,

冇哂氣.....     ><

下次唱要搵個識既同我一齊唱....    

不過同慣一班人唱--------wun同靖,,,

其實有dd唔慣多左個人.......   =]

唱親都係佢地2個,,,

唱k如果冇左佢地或者少左個都覺得好怪......

其實我係咪太依賴佢地2個係我身邊呢....??......

少左個就周身唔聚財,,,

好怪,,,

都已經好耐冇同另一班人出街玩,,,

即係佢地2個唔同我一齊,,,

得我一個同另外一班人,,,

當然,,,

親戚或者我契媽,,我媽d fd同佢地d 仔女咁啦...

所以呢,,,,

我係咪要改下呢!!??    ^^

''講真,,  其實我唔想,, 我鐘意好似依家咁樣.... =]    ''

 

今晚靖同wun又上黎玩,,,

其實我地3個係到傾計,,,

10:30就走,,,

都好,,,

冇力玩,,,,

好累啦......

 

訓啦,,

聽日要睇牙...






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]