hahahaha,,,,
今日做左1日,,,
剛剛返到屋企咋....
其實係崇拜個到企得耐d,,,
晚宴個到都唔洗點做野,,,
好多時都係個位到玩,,,,
玩到傻左,,,
甄家曦諗到d動件佩合campus 句slogan,,,
真係好正,,
campus既人記住問我地,,,
遲d一齊做... ^^
wakaka...
我地錄低左係部cam到,,,
唔知會唔會拎返出黎播呢!!??
不過都幾白痴... =]
完左晚宴之後我地係到玩,,,
玩到癲哂....
遲d post 係 facebook到,,,
呢到 up 相太麻煩啦...
(好慢... = ='' )
好累呀,,,
唔理啦...
沖涼訓覺... ^^
|