§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 3
累積人氣: 20558
每月文章
站內搜尋
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


食飯 分類: 未分類

今日出左尖沙咀,,,

因為契媽今日走lu...

唔捨得...    ><

佢話遲d會再黎,,,

希望係啦....     =]

同佢食lunch,,

之後去IFC行左陣,,,

4點幾就送佢搭airport express走,,,

我地去返尖沙咀廣東道到行街,,,

我覺得有對boots幾靚,,

著上去都幾好睇,,,

又舒服,,,

不過折左都要$13XX...

好貴...   = =''

另外都有對架,,,

個對仲貴d,,,

成$15XX,,,,

所以冇買到...  

依家仲好掛住......         ><

不過算啦....

雖然舒服姐,,

但係萬一我下年唔鐘意唔再著咪好唔抵!!??

所以呢,,,

睇過第2對啦...    ^^

買唔到boots,,,

買左對cons...    =]

白色新款,,,

上面有類似中國式花紋既暗花,,,

我覺得幾靚....    =]

仲有呀,,,

ZARA有件乾濕褸都幾靚,,

喵話等減價就買,,,

依家買唔抵,,,

件衫個cutting幾好,,,

隻料就唔算話好好,,,,

$799太貴啦....

 

原來行名店既感覺好好.....    ^^

wakaka...

我既目標-------

將來我會係其中一份子,,,

可以有能力係呢d地方買衫....

(最好當然係鐘意就買得個隻啦...  不過自己真係要好努力先得..   =] )

新加坡有間大學marketing呢科幾出名,,,

但係好難入.....

加油加油加油加油加油~~

我要入去讀~~    ^^






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]