今日出左尖沙咀,,,
因為契媽今日走lu...
唔捨得... ><
佢話遲d會再黎,,,
希望係啦.... =]
同佢食lunch,,
之後去IFC行左陣,,,
4點幾就送佢搭airport express走,,,
我地去返尖沙咀廣東道到行街,,,
我覺得有對boots幾靚,,
著上去都幾好睇,,,
又舒服,,,
不過折左都要$13XX...
好貴... = =''
另外都有對架,,,
個對仲貴d,,,
成$15XX,,,,
所以冇買到...
依家仲好掛住...... ><
不過算啦....
雖然舒服姐,,
但係萬一我下年唔鐘意唔再著咪好唔抵!!??
所以呢,,,
睇過第2對啦... ^^
買唔到boots,,,
買左對cons... =]
白色新款,,,
上面有類似中國式花紋既暗花,,,
我覺得幾靚.... =]
仲有呀,,,
ZARA有件乾濕褸都幾靚,,
喵話等減價就買,,,
依家買唔抵,,,
件衫個cutting幾好,,,
隻料就唔算話好好,,,,
$799太貴啦....
原來行名店既感覺好好..... ^^
wakaka...
我既目標-------
將來我會係其中一份子,,,
可以有能力係呢d地方買衫....
(最好當然係鐘意就買得個隻啦... 不過自己真係要好努力先得.. =] )
新加坡有間大學marketing呢科幾出名,,,
但係好難入.....
加油加油加油加油加油~~
我要入去讀~~ ^^
|