星期5交VA個mask啦...
成個假期都唔得閑.....
依家要趕工...
唉....
星期5仲會派測驗成績表,,,
死得啦....
一定會差到爆......
有50算偷笑..... ><
好驚呀....
點解一定要係星期5到一齊黎架.....??.......