好開心呀,,,
''X-man''第3集,,
超好睇.... =]
未睇完呀,,,
不過真係好正.........
wakaka....
一路都第緊第3集出,,
終於有啦~~
尋日出左去行街,,
同喵喵& QQ一齊出,,,
幾開心......
買左件熊貓衫,,,
waka,,,
又係熊貓..... ^^
件衫幾得意,,
有耳仔有尾....
原本要$130,,
但係個間野做買2送1,,,
我又揀唔到第2d,,
之後有2個人問我,,
夾份買,,
大家都有著數,,
反正佢地買個件同我個件係一樣,,,
所以就變左$87...
平左成4十幾......
wakaka...
真係好....
今日要出多次旺角,,,
因為我尋日買個d褲唔o岩,,
要換.....
行過''magic ya by heiB''
見到對boots,,,
$199,,,
d料又唔差,,,
所以就買左啦...
依家返屋企著同係個到試都唔同既....
係屋企著好似大d,,,
個到試就o岩o岩好...
都唔知搞咩...
c下有冇得換啦....
有既就換對細1號,,
佢話細1號個對得返display.... ><
有隻成日俾人試,,,
搞到鬆哂...... = =''
可能都唔換架啦....
生日快樂呀~~ ^^
聽日又見啦....
|