§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 16
累積人氣: 20524
每月文章
站內搜尋
2008 年 12 月 7 日  星期日   晴天


X-man 分類: 未分類

好開心呀,,,

''X-man''第3集,,

超好睇....    =]

未睇完呀,,,

不過真係好正.........     

wakaka....

一路都第緊第3集出,,

終於有啦~~

 

尋日出左去行街,,

同喵喵& QQ一齊出,,,

幾開心......

買左件熊貓衫,,,

waka,,,

又係熊貓.....       ^^

件衫幾得意,,

有耳仔有尾....   

原本要$130,,

但係個間野做買2送1,,,

我又揀唔到第2d,,

之後有2個人問我,,

夾份買,,

大家都有著數,,

反正佢地買個件同我個件係一樣,,,

所以就變左$87...

平左成4十幾......

wakaka...

真係好.... 

今日要出多次旺角,,,

因為我尋日買個d褲唔o岩,,

要換.....

行過''magic ya  by heiB''

見到對boots,,,

$199,,,

d料又唔差,,,

所以就買左啦...

依家返屋企著同係個到試都唔同既....

係屋企著好似大d,,,

個到試就o岩o岩好...

都唔知搞咩...

c下有冇得換啦....

有既就換對細1號,,

佢話細1號個對得返display....      ><

有隻成日俾人試,,,

搞到鬆哂......        = =''

可能都唔換架啦....

 

生日快樂呀~~        ^^

聽日又見啦....






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]