§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 15
累積人氣: 20523
每月文章
站內搜尋
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


我要贏!!! 分類: 未分類

嘩!!~

我終於上到qooza啦...

之前上緊都唔得...    = =''

剛過去既星期6同日都同campus一齊過...   ^^

星期6返左學校幫手,,

''升中輔導日''

都ok忙....

第1次正式on panel,,,

所以好緊張,,

有時會鬧人.....      = =''

俾我話過個d係到講聲----------

''唔好意思''.....

我會去學下點樣好好控制自己.....

大家都一齊學習啦!!~

星期日傳媒初體驗@模擬採訪日,,,

其實去比賽個d人都傻架,,

將部cam有幾前頂幾前,,,

都唔知可以拍到影到d乜....       @.@

無啦啦出左去做訪問....

激死....

又係第1次...

乜都冇諗過就去做....

真係超勇.....     -v-

無理由我地沙循會輸俾xxx中學,,,

我要贏!!!!!!!

返到學校要俾心機d諗同做,,

靖,,,

加油呀~~

條片靠你啦~~

何子軒你組條片拎唔到1,2,3名都同我拎個''最佳剪接''返黎呀~~~

上年個條都唔好得去邊,,,

你一定會剪得好過佢地~~

campus TV 加油~~

我地要打低佢地呀!!!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)


ken_chan_21 於 2008-12-17 08:41 PM 發表:
「我會去學下點樣好好控制自己.....
大家都一齊學習啦!!~」
個個都識架喇 -____-
係你唔識咋嘛 xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩呀~~
係我唔識呀....
咁得未!!??    = =''
Posted at 2008-12-17 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]