Merry Christmas to all of u ~
今日放假啦,,,
又係聖誕節~~
訓到12點幾..... =]
尋日同wun同靖去左尖咀到行,,,
之後就去旺角食飯....
都影左ok多相..... ^^
好白痴.....
3條友玩埋d無謂野......
wakaka....
食鬆鬆棉花糖....
好開心,,,
好耐冇食過啦~~
去到旺角打俾''梨和園'',,
諗住confirm係咪有位,,
我地之前訂左呀嘛,,,
佢竟然同我地講話''冇呢個record喎'',,
死未.... = =''
咁都算啦,,,
wun係雜誌到c到話9點鐘之後食就$98,,,
假期前夕就加$10,,,
咁應該係$108呀,,,
但係去到個到話要$138,,,
張九折coupon唔用得,,
即係要加一,,,
咁$138都算啦,,,
加一應該係$151.8,,,
埋單佢同我地講話要$155一個人...
太過份啦....
有冇搞錯!!!!???
佢d野又唔係話特別好食,,,
又唔係好新鮮,,
d料好靚,,,
收我$155一個!!??
佢唔好去搶!!!?????
之前唔係話見佢係個廣告寫個價錢ok既話,,
我洗鬼去佢個到食呀,,,
真係呀.....
真係貪佢個到難去又逼呀!!!!!!???
寫出黎同大家講,,
費事大家糟殃,,,,
1d都唔抵....
搞到尋日原本好開心就變左好激氣......
可能係我尋日著新鞋,,,
隻腳好痛,,,
所以就更加激氣.....
唉....
今日遲d去醫院探表妹,,
佢尋日出左世啦~~
24 - 12 號朝早.... =]
然後就去食飯...
唔寫啦...
今晚得閑就再寫啦....
講多次 ::
merry christmas 呀各位~~
[[相去我face book 到c 啦... pan wong.... ^^ ]]
|