§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 24
累積人氣: 20532
每月文章
站內搜尋
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


happy new year`` 分類: 未分類

2009年第1篇QOOZA...    =]

上次打好似係christmas....

09年就打下啦...

一路都好忙...

好多野做...

時間表full哂....   =]

去完澳門返黎,,,

勁開心...

食左好多好多好多好多野..........   =]

我30號個日食左15隻味,,

5杯雪糕......

好滿足.....

wakaka...

又食我覺得好辣既豬肋骨拉麵,,

但係真係好好味.....

又愛又恨.....    ^^

xD怪,, 細表哥,, 堂呀哥完全估唔到我可以食咁多野.....

嚇親佢地....

佢地食到死下死下,,

我就係咁食....    =]

不過我食得唔多份量,,

最多既都係只係食雪糕...

wahaha....

wun話我有潛質跟佢返中山....

因為佢地1日食足8-10餐,,

仲要係餐餐都係好多個d....    = =''

講真,,

我冇本事跟佢返....

太恐怖啦...

我怕我會客死異鄉 ----------------- 飽死...      -____-

所以我都係間中癲下咁食好啦....

食完之後有幾日都唔想食野....

尋日唱k預早慶生,,,

我都食唔落飯,,,

要佢地食左我個份...   = =''

我食左2啖...   ^^

個係30號個日我3點幾先訓,,

結果搞到遲到...

唔知醒.....    > <

遲左差唔多成個鐘...

唉....

失敗.....

 

今日全日係屋企做hw,,,

加油呀``

仲要努力溫書,,,

傳媒段片我想交但係做唔比...    = =''

點算.....

頭痛中......

 

最後係到恭喜呀kay謝安琪,,

叱咤拎左6個獎~~  =]

所有有機會拎既6個都拎哂,,

kay好野呀!!~  

希望你星期6勁歌個到再拎過~~






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)


wun 於 2009-01-04 10:02 PM 發表:
我點會唔記得咩係"紅色小丸子"呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wun 於 2009-01-02 11:25 AM 發表:
喂!
你講到我好似怪獸咁嫁!
我都係係中山先係咁o者!平時我邊有咁誇張喎!!!\_/
仲有我想問你
你食咁多隻味嘅雪糕!
你有冇搞肚痛啊!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵呵``
我都冇話你平時係咁,,
係你自己講架~~    ^^
平日既你都唔正常得去邊....
我身壯力健,,
邊有咁易搞肚痛!!??     
相反,,
食咁多雪糕既後果就係......
''紅色小丸子''....    
[[ 記唔記得??  係惡吻2,, 直樹媽講的...   ^^ ]]
Posted at 2009-01-04 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]