§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 17
累積人氣: 20572
每月文章
站內搜尋
2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


我得左啦~~ 分類: 未分類

嘩嘩嘩~~~

今日music pratical exam,,,

我得左啦~~

雖然冇練個陣咁好,,

但係成績都唔差....

好開心....

之前既擔心都冇哂....

成日都好驚.....    = =''

我驚到好似呼吸唔到,,,

個心就飛出街咁...

估唔到我係第1個....

我唔記得左之前個d人已經考哂,,

同人夾哂...

miss chan話'' seventeen plz ''

個陣我O哂,,

以為佢講錯....   @@

之前就出去彈,,

多謝淘係我彈之前同我講''加油''

[[如果我有漏多謝唔好意思呀,,,

我個陣已經緊張到乜都唔知,,,

只係知道有人講野,,

係邊個就真係唔知....  ]]

多謝wun係lunch time陪我玩''手指遊戲''

我先冇咁驚,,

個肚冇咁痛....   = =''

彈完之後我仲係到震....

震左好耐先冇事....    > <

到講分數同comment個陣我又震...

唉....

真係冇用....

成世都係咁....

次次都會緊張到咁,,

比賽個陣都冇考試咁驚.....

激死....

尋晚2:30先訓....

6:00起身,,

得3個半鐘訓....

好彩今日冇事咋....

謝天謝地...     =]

 

個MagicComposer shot左....

用vista開唔返個file,,

要做過....    = =''

唉....

又唔洗訓啦....

仲有傳媒篇稿~~~   

天呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]