§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 44
累積人氣: 20552
每月文章
站內搜尋
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


旅行日~~ 分類: 未分類

今日去行山....

攰到爆....

尋日仲要跑eight-laps,,

之後第7,8堂練choir要企係到....

企到05:30p.m.

行山....

真係超攰.....

但係好好玩^^

好開心,,,

我狂笑....

依家班咸濕仔怕左我~~ 

真係好呀!!!

日日過去煩住佢地,,,

幫wunwun報仇~~

yeah~~

 

食到好飽...   = =''

我地唔想拎野返去,,

結果就係咁質自己食哂d野,,

班仔又唔同我地講話唔夠飽,,

搞到我同wunwun 2個夾硬質到飽到食唔落先問佢地,,,

佢地先同我地清左d野....

早知晨早叫佢地幫我地食哂,,

唔洗我地2個食得咁辛苦....

個靖又唔食喎,,

要wunwun同我食....    >/\<

結果返到屋企飽到想死,,,

晚飯都係咁咦食左少少....

唉.....

 

第1次同哥講呢d野,,,

真係好好笑....  ^^

同佢第1次爆粗1樣咁好笑.....

我估唔到佢會咁...  =]

wahahaha....

頭先係電話到笑到我死咁滯~~

 

聽日去行街,,,

yeah~~

好啦,,

唔打住,,,

做功課啦~~

c u ~






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]