原來..........
1個望落幾硬淨,,
自認幾開朗既人,,,
都會軟弱同唔開心......
當1個人連自己都唔知自己想點個陣,,
真係好慘....
突然好掛住...
好掛住以前....
幾時先可以好返呀....
今日.....
我唔知做咩...
我突然發覺自己仲好關心你...
會擔心...
係咪唔應該呢我??
明知冇咩可能...
我竟然會在意你既諗法....
聽到你以為....
我竟然好驚... > <
我究竟怎樣啦....
hahahah,,,
merry christmas呀各位~~
聖誕又到啦,,
係咪好開心呢!!???
希望今日各位過得開心啦,,
禺人節快樂呀~~ ^^
《Yelling》年度之歌
曲:Christopher Chak
詞:黃偉文
編:Gary Tong
監:Alvin Leong
曾經攀上的天梯 曾經擁抱的身體
曾經在乎一切 被突然摧毀 霎那比沙更細
良夜美景沒原因出了軌 來讓我知一切皆可放低
還是百載未逢的美麗 得到過又促逝 也有一種智慧
* 全年度有幾多首歌 給天天的播 給你最愉快的消磨
流行是一首窩心的歌 突然間說過就過
誰曾是你這一首歌 你記不清楚 我看著你離座
真高興給你愛護過 根本你不欠我甚麼 *
曾經擁有的春季 曾經走過的谷底
人生是場輕梯 忽高也忽低 不輸氣勢
Repeat *
誰曾是你這一首歌 你記不清楚 我看著你離座
很高興因你燦爛過 高峰過總會有下坡
回憶裝滿的抽屜 時光機裡的光輝
人生豔如花卉 但限時美麗 一覽始終無遺
回望昨天劇場深不見底 還是有幾幕曾好好發揮
還願我懂下台的美麗 鞠躬了就退位 起碼得到敬禮
誰又妄想一曲一世 讓人忠心到底
|