§呀PaN﹏☆~
×|*●°;,.笑容背後..只不過是在掩飾自己_﹏"]]
panpan14
暱稱: ~'' 呀pan--->
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好得人驚呀~~
好掛住你地呀^^
呀KAY concert``
水運
><''
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 122
今日人氣: 19
累積人氣: 20574
每月文章
站內搜尋
2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


分類: 未分類

我依家勁唔開心,,

好煩,,

好想好想發脾氣~~~~

為左個camp搞到又發脾氣~~~

好過份呀~

講黎講去得返我同cody講,,,

其他都唔知咩事...

唔出聲...

 

呢排好唔開心....

搞到成個人都好down...

成日好嬲....

之前maths堂就為左個姓黎既賤人搞到差d喊~~

上年搞到我差d喊個個都係佢囉~~

 

屋企又好煩,,

成日同QQ鬧交,,

基本上係多數講親野都會嘈....

同我媽又係....

 

你既答覆係咁....

唉.....

 

 

我突然發覺冇左你2個我唔知點算好...

今年分開左...

到依家我都未習慣要分開....

原來我會妒忌....

我會妒忌所有係你地身邊既人....

唔同你一齊做野,,

做咩都麻煩d...

d人都唔知我想點...

要用ok多時間去解釋...

唉....

見到你今日做h&c好似幾ok咁...

我一方面登你開心...

另一方面又會自己唔開心...  > <

 

我諗...

我只可以祝福你...  > <

唔知你會唔會見到...

不過....

呢d係我想講既...

我只係想你知道....

唔好丟低我....

我怕....

你2個丟低我我就慘... 






訪客留言 (返回 panpan14 的日誌)


wun wun 於 2009-05-03 03:02 PM 發表:
點會丟低你呀!
諗到咁悲嘅~
分班o者,
唔係同你分手喎!
你國家級保護動物呢嫁嘛!
點會唔要你呀
搶住要你添啦
我驚搶唔到添呀~~~

^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I LOVE YOU呀 wunwun...  ^^
你話架...
你應承我架....
Posted at 2009-05-03 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]