hihi,,,
好掛住你地呀......
搬左屋,,,
搞到冇得上網..... ><
不過呢,,,,,
我點都會盡量搵機會打,,,,,
有好多野都想打出黎......
之後執野,,,,
成日唔小心就會見到d唔想見到既野,,,,,
1d會勾起d唔開心既野,,,,,,
1張卡仔,,
1張 postcard,,,
點解每樣野都好似同你有關,,,,,,,
好想全部都丟哂,,,
但係始終都冇............. ><
唉.....
點算好!!??
pack哂入箱,,,
遲d先算.........
唔理啦,,,,,,,,,,,,,,
依家係wun屋企,,,,
不過遲d都唔知仲有冇機會再打,,,,,
冇得上網好慘.......
有好多好多野想寫,,,,
但係到呢1刻,,,,
我唔知寫乜好............
每次都係咁,,,,
諗好哂就突然唔記得,,,,
睇黎我要去驗下個腦................ = =''
前日搬過去個陣,,,,,,
以為唔見左妹豬,,,,,
嚇死我.......
結果我喊左成粒鐘,,,,,
佢隻野突然唔知係邊到走出黎,,,,
如果真係唔見左我點算!!!????
我真係俾佢嚇死...... . ><
今次考得唔係幾好,,,,.
有好幾科都唔好,,,,,,
雖然比上次有進步,,,,
但都係覺得對唔住自已,,,,,,,,,
就黎派成績表啦,,,,,
好擔心,,,,,,
相信......
幸運之神唔會再眷顧我,,,,,
呢半年佢都離我地屋企好遠,,,,
真係好掛住佢,,,,,
衷心咁祝福我地全家,,,,,
希望所有唔開心既野快d走.........
亦都祝願各位每日都開開心心咁啦!!~
|