唉呀呀,,,
為左你,,,,
我地行左7次,,,,
為左你,,,
用左n咁多時間去等,,,,
為左你,,,
哂左勁多口水,,,,,
終於,,,,
好似ok咁,,,,
好彩既,,,,
今日將係最後1次,,,,
唔好彩既,,,,
可能仲要去多1,2次................. ><
為左我部電話,,,
呢個月出旺角到整出左無數次,,,,,,
今日佢先同我講可能係將卡有事,,,,
出左6次佢都唔講,,,
到7-5,,,
o岩o岩過保養期佢先同我講,,,,
過左既冇得免費換卡,,,
要俾$$維修同換,,,,
跟住我爸同佢講『咁多次要check唔到,,今次先check到!!??』
結果佢俾我換,,,,,
不過唔知仲有冇事,,,
望就望佢乜事都冇,,,
出去咁多次,,
d車費都幾come計..... = =''
祝福我啦各位... =]
|