今日知道自己個成績係點,,,,
出乎我意料之外,,,,
我好過上次成廿幾名,,, = =''
要知道,,,,
我上次個排名都ok差 ><
但係今次都仍然唔係幾滿意........
我覺得自己應該可以更好,,,,
比依家既好好多,,,,
不過anyway,,,
都考哂,,
知哂成績,,,
下次再努力啦~
見到個個都苦口苦面咁,,,,
我咁樣好似唔係幾好............. @@
尤其身邊擔心自己/好友會留班既人不計其數,,,,
俠都擔心緊人,,,
但係擔心黎都冇用,,
1d已成定局既野根本你同我都冇可能改變,,,,
或者洗咪留班都未決定,,,,
但係始終我地都唔可以控制個結果,,,,,
依家除左唔去諗佢,,,
一切順其自然,,,,,
要黎既始終會黎,,,
唔到你既就永遠你都唔可能擁有,,,,,
總唔可以因為擔心就搞到失魂落魄咁,,,
如果真係咁不幸bingo左,,,
做個『幸運兒』,,,,
咁到時咪要跳樓!!!????
所以呢,,,,,
趁乜都未知,,,,
就最好唔好理,,,,
開開心心咁過日子,,,,,,
咁先至係最錫自己既方法........ =]
『有人唔同意我講既野,,, 歡迎一齊討論!!~ ^^』
|