2008 年 10 月 5 日 星期日  |
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 依排情緒化*3* |
分類: 未分類 |
依排好情緒化*3*
成日都同媽咪嘈*對吾住牙*
我吾想嘈嫁*但係我吾知點解自己忍吾到*
就係咁嘈*唉x100000*
好亂牙*都吾知依家個人係開心*定係吾開心*
只係想收埋自己得自己1個*咩都吾理*咩都吾想知咋*
我依家要比d時間自己冷靜下自己先得牙*
[我失去了他*是失去了1個不愛我的人*他失去了我*卻是失去了1個深愛他的人*]
這句話說得很對牙*
其實我吾洗咁留戀的*
因為我愛的人*是不值得我這麼愛他的*
冇了他*我仲可以搵個比他好1千倍的*
就這樣給它過去啦*忘掉吧*
請不要來傷害我吧*我很怕被傷害*
很怕戀愛x1000000*很怕很怕很怕很怕*
多謝你牙*欣欣b :)
你永遠都是我的欣b :)
|
| 發表時間:2008-10-05 10:32 PM |
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| Halloween*好好玩牙* |
分類: 未分類 |
Halloween*好好玩牙*
我去左海洋公園玩鬼屋牙*好驚牙*
我玩左4間鬼屋*玩吾哂啲鬼屋*失望*
但係都好好玩牙*
頂*玩到12:30a.m先走*返到屋企1:30a.m*
比老豆同牙媽罵到仆x*
唉*我都咁大啦*仲要12點之前返到屋企*
有冇搞錯牙*我知你地擔心我*
但係我真係想玩晏啲牙><
算啦*我知你地1定吾比嫁啦*t^t
我都係乖乖地啦* |
| 發表時間:2008-09-27 03:27 PM |
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
[ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 亂* |
分類: 未分類 |
亂*
我好亂牙*吾知點好牙*
我想搵野做牙*我吾想得閒牙*
我想忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙*
我1忙就冇時間諗d吾開心既野嫁啦*
努力搵野做*
我要忘記所有吾開心既野牙*
就算冇人要我都吾介意囉*
我都慣左自己1個了*
講真我好吾鍾意自己1個嫁*
-33333333333-吾開心*都係自己過*
我好吾開心牙*t^t
好想攬住人黎喊牙*
辛苦x10000000000000000*
|
| 發表時間:2008-09-23 07:02 PM |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|