2008 年 11 月 24 日 星期一  |
[ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 我已經習慣了單身的生活了* |
分類: 未分類 |
我已經習慣了單身的生活了*
單身的生活幾好牙*
冇情人也很開心*但見到街上情人1對對-#-
有陣時都想自己有個情人嫁*
但係愛情吾可以迫既*要慢慢來的*
同埋我依家拍吾拍拖都得既*
拍拖同吾拍拖都差吾多嫁姐*
咁就吾拍拖啦*
單身萬歲*萬歲萬歲*
|
| 發表時間:2008-11-24 11:06 PM |
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 好累牙*3* |
分類: 未分類 |
好累牙*3*但係好開心*
再辛苦都是為了它*
努力*加油*下個就開心啦*哈哈-v-
冇愛人*也有它wo*哈哈*有了它就足夠啦*哈哈*
我愛它牙*我愛死它牙*
4日啦*我得既*得既既既........
加油* |
| 發表時間:2008-11-16 12:13 AM |
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 究竟什麼是真正朋友? |
分類: 未分類 |
究竟什麼是真正朋友?
好吾明白牙?朋友係要黎做咩嫁?
唉*其實我有幾多個真心既朋友呢?
3個4個還是1個都冇?
如果係真正既朋友*就吾應該將d收埋啦*
吾鍾意未講出黎囉*洗乜咁牙*
如果係真正既朋友又洗乜帶住個面具呢?
我令願多1個敵人都吾要多1個帶住面具既假朋友?
如果成日帶住個面具做人*
你既朋友就會慢慢1個1個咁走哂嫁啦*
唉*好煩牙*要睇清楚1個人都吾容易*
吾知點好牙*只係知道好煩*...............
真的不想知*不想理*不想諗*
想好好地過埋依1年多小小牙*可以嗎? |
| 發表時間:2008-11-02 11:18 PM |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|