2009 年 9 月 20 日 星期日  |
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
係2個月內我睇左2本小說`
第1本係愛在單戀的日子`
第2本係愛的感覺是永遠`
超好睇`好值得1睇`
我已經習慣左1個人了`
1個人好開心`中秋去bbq`
哈哈哈`去蝴蝶灣bbq^v^`
好期待`^v^好快到咋`
想去可以留言比我嫁`
最好係女啦`(個到太多仔啦)
|
| 發表時間:2009-09-20 07:49 PM |
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
[ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 2009-08-13 |
分類: 未分類 |
今日係我既生日`
大家可以留個生日快樂比我嗎?
我諗今年我都係屋企到過嫁啦!!
出面落緊雨t^t這係冇得去沙灘`
吾緊要`人生有好多個生日既`
今年生日吾可以實現到未等下年囉`
|
| 發表時間:2009-08-13 12:30 PM |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 2009-08-08 |
分類: 未分類 |
琴日超開心牙`班友仔提早幫慶祝生日`
我地5:00去左荃灣碌保齡球....
我既第1次碌保齡球就比左琴日啦`
我碌第1球有9個樽`超開心wo~
我地係個到玩左1個半鐘`
之後班友仔帶左我入機舖到玩`
我地有3個fd係吾夠16歲嫁`
第1個吾夠就係我啦`哈哈哈`
我下星期4先夠16歲牙`
我地係機舖玩左1個鐘先走`
之後我地去食m記`-3-
我既面面又生好多豆豆嫁啦`慘
係m記成班友變成哂8婆`
係咁講返中1-中4 d野`
中1大家鍾意過邊個牙`邊個最令仔等等`
真係咩都講`真係超好笑`
|
| 發表時間:2009-08-08 01:06 PM |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|