|
今日測中文..中史..同全人牙...中文d文言文好難牙..有2個文言文..
都唔知邊個出既..好難牙..中史個d又係有2個好難既野..
中史前面都有d唔識牙..都唔知點..今次實好低分啦..
全人冇乜難度..都係咁..吹得就吹..吹得愈勁愈高分..上次都係..
*********************************
放學之後同陳燕因同尹亦敏去m記..因為下午要返學校補數..
返到學校之後呢..好憎某d女仔牙...又唔知自己樣衰喎...妖,,,
跟住補吓補吓..成日有d 2g班既人返黎...仲係好多男仔..
又見到牙細個牙歌...天日測數學牙..
我呢個數學白痴又點會識牙..我又唔識,..唔知點算好牙..
仲要測科學牙..我都唔係好識渣....希望天日識啦..
╳╳╳╳╳╳╳╳還有哪一種結尾 花光一切別嫌棄╳╳╳╳╳╳
|