□■□■□■□■□■□■□

ABOUT ME

  namE``  
              `°| |||.小pat*]]   
  icq仔``  
            □■250024302  
   
Birthday ``
      
              27/05/90   
  學歷`` 
                   f.3生   
  自介
``  
        [|||]*×'心灰到眼淚亦難沖淡||!】

 

□■□■□■□■□■□■□


  ●`' MY日曆×  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 回望過去/'` ▼" ||欲斷難斷


 
`` Guest *★Book*  

 
最近三個月尚無任何留言


 □■□■□■□■□■□■□
●||!學會將忘事記低°,,

◆|!:*再美麗||/亦只是個夢_..*

 

18*/02  
                                                                                    
2005   
                           今天是
星期五                                                    

  ^^ 
NEW** 

 

今蕉早..本身就7點起身..之後又zzzzzzzzzz

咁返學啦..一出街就落雨...

不過幾好牙..今日唔洗排隊牙..幾開心牙..

今日數學要測驗牙..我唔識1題牙..

算啦..1題姐..唔緊要...要去科學室..所以好悶牙..又唔好玩喎...

跟住牙清清同敏就玩搶筆..好搞笑..= =''

中文呢..miss李勁串..頂..洗唔洗牙...佢仲話中文週要我地

係學校搵d詩句...仲要背10首喎....

咁lunch個小息我咪同淑玲去搵囉..

搵左10首..^^

中史堂ok啦..

英文堂係度對gammar book喎..好悶唷,,,

放學之後因為落雨又唔屎排隊..我同牙茵去左電腦室交視傳..

之後好凍牙..去左買野食...

9點幾淑玲叫我on佢send d詩句比我..

之後佢打黎同我傾..^^一路睇長金一路傾..

 

 

         

 

   "°* ▲小ραT|||×'寫於2005-02-19 04:15 PM  
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | »