□■□■□■□■□■□■□

ABOUT ME

  namE``  
              `°| |||.小pat*]]   
  icq仔``  
            □■250024302  
   
Birthday ``
      
              27/05/90   
  學歷`` 
                   f.3生   
  自介
``  
        [|||]*×'心灰到眼淚亦難沖淡||!】

 

□■□■□■□■□■□■□


  ●`' MY日曆×  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 回望過去/'` ▼" ||欲斷難斷


 
`` Guest *★Book*  

 
最近三個月尚無任何留言


 □■□■□■□■□■□■□
●||!學會將忘事記低°,,

◆|!:*再美麗||/亦只是個夢_..*

 

16*/02  
                                                                                    
2005   
                           今天是
星期三                                                    

  冇主題=v= 
NEW** 

 

今日就好早起左身...跟住洗頭...洗完之後..

就做功課..我d功課做唔完既咁唔知點解...

好辛苦至做完..不過唔好咁開心..個幅美設

仲要影印...仲要係彩色影印...有冇搞錯牙..

我都係on個時d同學同我講既..佢地真係慘牙..

因為天澤冇得彩色影印..呵呵*

天耀就有,..

勁貴牙..痴痴地..so朱朱本身都叫我去..

但係我都冇去到牙..我寧願唔交一樣功課牙..

個miss丁好煩牙...成日要人地畫咁多野牙..

激死人啦..好憎做佢d功課.... 唉...

之後我同牙茵傾電話...傾左個幾鐘啦..

丁頁..天日要返學la..人地d學校都係21號至返既..

呢間死人學校..算數..天日又要好早就起身..

人生真係淒慘..都係去睇大長金啦..唔打lu..^^

 

 

         

 

   "°* ▲小ραT|||×'寫於2005-02-16 10:29 PM  
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | »