|
今日就好早起左身...跟住洗頭...洗完之後..
就做功課..我d功課做唔完既咁唔知點解...
好辛苦至做完..不過唔好咁開心..個幅美設
仲要影印...仲要係彩色影印...有冇搞錯牙..
我都係on個時d同學同我講既..佢地真係慘牙..
因為天澤冇得彩色影印..呵呵*
天耀就有,..
勁貴牙..痴痴地..so朱朱本身都叫我去..
但係我都冇去到牙..我寧願唔交一樣功課牙..
個miss丁好煩牙...成日要人地畫咁多野牙..
激死人啦..好憎做佢d功課....
唉...
之後我同牙茵傾電話...傾左個幾鐘啦..
丁頁..天日要返學la..人地d學校都係21號至返既..
呢間死人學校..算數..天日又要好早就起身..
人生真係淒慘..都係去睇大長金啦..唔打lu..^^
|