哈哈...今日同左細蚊去睇海神號...好好睇牙..好想再去睇多一次牙...
呢一部戲拍得住鐵達尼號牙...睇完之後咁我就打比美怡...問佢有冇去睇...because佢話同哥哥去睇丫ma...點知佢話冇睇到...因為哥哥冇搵到佢..maybe佢訓緊喎..=.=""
之後去左旺中..想買野又買唔到..要儲錢..要努力D先得..=v=買完閃人..
我傻下傻下去左黃大仙中心睇下有咩野買...點知買左好多...有一半都係科技架..
買完又閃人..要番東涌...
番到東涌..見悶悶地..就打左比美怡..點知傾到佢食飯..同佢傾電話..唔知點我覺得好開心...
|