今日上基本設計牙...但嘉麗妹就無返..唔知佢係咪怕左我地..定病左無返呢??但都係一個迷!!!!
上第二堂個陣..美怡姐姐返喇..我仲以為佢病左唔返tin..
到英文堂..係要默書..我有勁多生字唔識牙(因為我返學個陣先記得=.=)..><"
lunch個陣..美怡姐姐,素玲,馮 慇,少筠 佢地去左午*小*..
我就要當值..牙寶同細蚊倍我..我淨係食左個珍珠雞同一樽水..食左一半就冇心機再食..
跟住我sd左一個信訊比哥哥..問佢得唔得閒..點知佢答我{訓緊}..我諗佢一定係好累..so冇再sd..
咁就同左細蚊去library..借左三本書..一本佢..二本係我..
中文堂..又係說話評估(個名好似係咁..冇乜記性..)..我見無聊..
so就攞左一本係library借返黎既書同美怡姐姐睇..
轉科學堂個陣..西瓜唔知講左D咩野..就令到勁聯打左佢一下..
仲要係唔留力個隻tin..好恐怖牙..><""怕怕..
我入到去..我個心就開始痛..痛到落堂..><
走個陣..美怡姐姐,馮 慇,素玲話要問牙sir既Maths..
咁我地就去左搵Miss 孫簽名..之後美怡姐姐去左交呢一個綠色既物體..就上左去602搵牙sir..
我攞左牙sir個筆袋泥睇..見到有把界刀係到..咁我咪攞左出泥睇囉..
點知比美怡姐姐見到..佢就問我做咩..
咁我咪答佢玩下姐..唔洗咁緊張..我答應過哥哥同你都唔會再界手架ma..
過左一陣..我開始肚餓(我一肚餓就會唔開心)..
美怡姐姐就問牙sir有冇野食..牙sir就上左去攞..攞左一盒(唔記得左個名)..
我食左4塊..美怡姐姐食左3塊..素玲食左一塊..馮 慇食左一塊..呂家鴻冇食到..
我食得最多..因為太肚餓..嘻嘻..我地5點鍾先走..
去到1樓..見到Miss 孫..咁就一齊走..我問佢星期六係唔係就咁帶個人返黎就得..
佢就話係..不過都要帶學生證,筆..
出到去..仲係落緊雨..呂家鴻就攞左把{姐}出黎..馮 慇行左係前面..我同美怡姐姐,素玲,
呂家鴻就開左把[[姐]] {同音字}..
比Miss 孫見到..就係到笑..>v<
呂家鴻真係好人.. |