今日靜儀黎左我hm幫我整左個xG-3- THZ U** 仲有今日同靜儀一齊睇DvD* 就系撕裂人又叫魔蟲口入 勁恐怖..睇完之后.. 好想嘔=] 以后都唔會再睇埋呢D甘既野.. 以下就系魔蟲口入既相仲有小小內容 小心嘔 系米好想嘔尼哈'' 唉** 唔知打咩好tim-0- 路過留個CM啦.. http;//www.xanga.com/lin_lin0623 *********************************************************** 好想反屯門住牙-3- 但系我講5出口==''
今日靜儀黎左我hm幫我整左個xG-3-
THZ U**
仲有今日同靜儀一齊睇DvD*
就系撕裂人又叫魔蟲口入
勁恐怖..睇完之后..
好想嘔=]
以后都唔會再睇埋呢D甘既野..
以下就系魔蟲口入既相仲有小小內容
小心嘔
系米好想嘔尼哈''
唉**
唔知打咩好tim-0-
路過留個CM啦..
http;//www.xanga.com/lin_lin0623
***********************************************************
好想反屯門住牙-3-
但系我講5出口==''
20/7* 21/7*
尼兩日我都參加左1個自遊行-33-
地點:打鼔嶺''
人數:3人''
邊個:我//靜2//陳家鴻
時間:03:00
做左咩:玩u佬..啤牌..
睇人捉魚
以上系1個好黑人憎最中2打999既人既屋-33-
日落-3-
*******************************************************************************
樂.
過多幾日我就會出黎屯門睇你架la..
你等我牙