再見了FK1*
再見了海格媽媽X(
吾想入喇唦ar-333333333-
(其實都未知..我估姐)
真系好想入慈航智林ar><
(係lo想lo)
再見了..fk1 fd們
曇 雲 肥強 +2 靜2 冰 朱古力 ar哥 肥king 華老豆
丫鳳 ㄚ魚 Y糖 細細 梓惠 留韻 莊韻 肥君 孫孫 .........
如冇你名..就sorry..-3-
因為太多人了
****************************************************
TO
2
其實你想點??/
你真系當我系你FD??/
我5同佢地1齊上你XG串你
係因為比面我個 華老豆
吾系怕左你
我會同佢地系同1陣線
都系因為你大小姐氣
最最最最重要嘅系以下尼系樣
[系我比人玩嘅時候...笑得最大星嗰嗰系你]
[你對我1D都5誠實..見人講人話見鬼講鬼話]
你叫我點同你做FD??/
[對我最親的人不滿]
就算系..你都5好系我面前講AR!!
[THX你la..我系你FD牙..5系你工人]
|