今日,,
本身諗住係去長發體育館練舞,,
誰不知.
無場..
因而唔洗錢,,
比人卜晒~
咁算啦,,
就去左蕙蕙屋企到練,
本身我話1:30去,
點知2:00先去到
我去到個時,
牙怡已經到左,,
好開心,,
比牙怡笑甩左排口^^
then,
上左msn,
因為蕙蕙個妹牙瑩d fd起到,,
所以無即時練舞,,
唔係幾耐,,
就開始練,
一開始,
我地三個分開排,
蕙蕙最前,我第二.牙怡第三,
一開始,,蕙蕙做慢動作比我地跟,,
跟左幾次,,
開始get到個舞步,
就開始跟音樂跳,
y0!
得左~
跟住,
中場休息,,
比蕙蕙笑死,,
佢個屎忽頭+排牙+副眼鏡,
真係笑甩我排口,
之後我帶蒼蠅眼睛+hat~
牙瑩同蕙蕙都話幾好睇,,
我就覺OK啦,,都唔太差!
嘩,,
星星他媽的
牙瑩班FD,,,,,,,,,
嘈到無得左嘈,,雖然我地都唔係好,,
開始我地鬥嘈,,
之後我地開始靜,,因為想練舞,,
我地忍唔住要叫班友[ 咪嘈啦 ] ~
嘈到嘔屎,,
點知,,
佢地靜左,,
到隔離屋嘈,,D電鑽~~~
之後蕙蕙屌柒佢,
即刻唔嘈= =
神~之後我地繼續練舞,,
之後我地兩個跳,,蕙蕙睇,,
都OK左~
之後係咁練,,
沒來的不要後悔,,來了真的進步了很多呢~
呢兩日,,鐘意左幾首歌,
1,櫻花樹下 - 張敬軒
2,愈愛愈難過 - 吳克群
3,宏願 - 周柏豪
4,讓我照顧你 - 五月天
5,私奔到月球 - 五月天,陳綺貞
四首許志烔介紹
一首蕙蕙介紹
不錯的~
|