5月1號
放勞動節
搞到無得返學
無咩啦.
留起屋企.
朝早出左去飲荼.
之後返屋企..睇戲..
睇睇下
蕙蕙問我去唔去黃金玩..
我話唔去..叫佢地玩得開心D..
之後繼續睇戲.
幾好睇啦
之後MSN 又無人ON.
無野做..
咪聽歌囉
聽聽下..
聽到一首殷瑞恩同佢朋友唱既[ 一人有一個理想 ]
D歌詞超正..
都好想成個1D都可以係咁
歌詞如下 :
曲/編/監製︰陳光榮
詞︰黃偉文
我 最嚮往是 日痴夜纏 情人身邊
為熱戀生活 並不在乎 人生膚淺
我最愛的是 盡握大權 立地頂天
事事要領先 怎麼可以 回顧心軟
合︰你若投入 就有我支持
即使志願我們難一致
但理想再不相似 亦可一人一種舞姿
接近盲目地對你支持 多麼幼稚任性也可以
若你想 你儘管試 想愛誰 想怎麼處事 未介意
我 最嚮往是 直衝直撞 潮流尖端
為 冒險生活 並不在乎 人家指點
我 最愛的是 為天下人 落力表演
但 願搏世間 衷心一笑 溶化積怨
合︰你若投入 就有我支持
即使決定我們難一致
就算性格不相似 亦可一人一種舞姿
接近盲目地對你支持 這些正是朋友那本意
若你要我的一票 只對人 即使不對事 亦賦予
http://hk.youtube.com/watch?v=miUsKxyOrt8
(可以上去聽下首歌)
我好鍾意D歌詞.
都好希望1D班所以朋友都做到歌詞所講咁..
|