今日.
返到學校..
都係咁啦.
好悶啦..
第一堂.
上數學堂.
無咩啦.
之後既堂.悶
軍訓..
無咩啦.
點知個死人小霸王
將我舊海綿放落d水..
搞到用唔到.
隊長又唔比多舊海綿我
搞到用唔到
我見到死人小霸王將舊海綿放落d水到之後
已經想鬧佢..
我?^^$&$^%@%&^$^^$&$^%@%&^$佢
佢仲要笑笑口咁同我講''玩下姐''
嘩..我d火即刻走出黎
我今日已經心情唔好.
佢仲要咁樣同我講
\________________________/''''
慶到爆囉~
成日嬲爆爆的
幹他親生娘的'=]
之後.
又無事.
無事啦.
之後我問吳炳炳:有無搵報紙''
佢又無..
真係睇小陣都唔得囉
-w-''
到到放學
等埋牙瘋先走.
之後同蕙蕙一齊去青衣城搭車
一邊行一邊講心事.
上到車.
我仲講到喊.
d眼淚自己一d一d咁流落黎
未試過咁喊(對住朋友)
之後返屋企..
cm先好走呀!
|