知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 28
累積人氣: 4268
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


今日唔知1d做咩囉... 鬱悶 分類: 未分類

今日..

應該係我讀1d班咁耐最差既一日.

本來返到去..

都無乜啦.

好差平時的那麼無聊'

算了吧.

到左普通話堂..

幹那大頭生的娘=]

次次都以為自己好把炮..

認為自己好串咀~

以為講野好好笑..

!!!

~~~~~講起就黑我憎.

唔講那[好好笑]的大頭生

落堂LU!

蕙蕙好嬲咁走左出去..

我就追住佢啦

佢一直好大聲咁講野

睇得出好嬲..

[''我攞個心出黎............................'']]

我一邊行一邊聽..

聽得出佢勁唔開心

之後好多人搞大鑊

好多人唔鋸lee果個果- -

他媽的唔鋸人生'

之後科學堂.

好好的

睇番之後種個粒[晶體]

好大粒喔'=]

之後一直上堂上堂上堂還有上堂

上完科學堂

就上我最愛~數學堂

點知拍desk坐

嘩...d極品都坐起牙怡隔離..

正到震`

之後..星星的

人文堂

...[=

悶囉..唔該

到左lunch time

幾好味既..

之後

成個午息..

起到講葬葬話haha~]]

不過我講得好小咋.

之後.

miss lee鬧到我地好勁

第一.

有人食飯食得過兩粒

就將成個飯放落個箱.

勁浪費.

之後miss李問我地係邊個做d咁偉大既事

又要無人認.

miss李最嬲我地呢樣野.

之後miss李好嬲啦

我地都唔知點好..

又唔知大咩令miss李開心d.

唉.

死得啦..

之後無咩.

到到放學

子麒SIR話幫我地補課

但一D都唔似補課

我好叻叻WOR

魚旦劃唔到既圖

我劃到呀~

子麒SIR都話我好叻叻~

WAKAKAKAKA

之後..落去食野.

就走LU~

之後..起車到

蕙蕙係咁同我傾計

傾到我落車.

 

記得cm先好走呀..唔留既打死你地

~