今日..
應該係我讀1d班咁耐最差既一日.
本來返到去..
都無乜啦.
好差平時的那麼無聊'
算了吧.
到左普通話堂..
幹那大頭生的娘=]
次次都以為自己好把炮..
認為自己好串咀~
以為講野好好笑..
!!!
~~~~~講起就黑我憎.
唔講那[好好笑]的大頭生
落堂LU!
蕙蕙好嬲咁走左出去..
我就追住佢啦
佢一直好大聲咁講野
睇得出好嬲..
[''我攞個心出黎............................'']]
我一邊行一邊聽..
聽得出佢勁唔開心
之後好多人搞大鑊
好多人唔鋸lee果個果- -
他媽的唔鋸人生'
之後科學堂.
好好的
睇番之後種個粒[晶體]
好大粒喔'=]
之後一直上堂上堂上堂還有上堂
上完科學堂
就上我最愛~數學堂
點知拍desk坐
嘩...d極品都坐起牙怡隔離..
正到震`
之後..星星的
人文堂
...[=
悶囉..唔該
到左lunch time
幾好味既..
之後
成個午息..
起到講葬葬話haha~]]
不過我講得好小咋.
之後.
miss lee鬧到我地好勁
第一.
有人食飯食得過兩粒
就將成個飯放落個箱.
勁浪費.
之後miss李問我地係邊個做d咁偉大既事
又要無人認.
miss李最嬲我地呢樣野.
之後miss李好嬲啦
我地都唔知點好..
又唔知大咩令miss李開心d.
唉.
死得啦..
之後無咩.
到到放學
子麒SIR話幫我地補課
但一D都唔似補課
我好叻叻WOR
魚旦劃唔到既圖
我劃到呀~
子麒SIR都話我好叻叻~
WAKAKAKAKA
之後..落去食野.
就走LU~
之後..起車到
蕙蕙係咁同我傾計
傾到我落車.
記得cm先好走呀..唔留既打死你地
~
|