無咩啦
今日搭的屎
今日同禽日都見到炳
避= =''
之後上課室
睇炳佢地玩波
之後比左兩粒女人糖佢
之後即刻........唉../.\
之後上到課室.無乜啦.
點知見到牙瘋自己坐起到..
好嬲咁
就知咩事啦
唉..咪話牙瘋唔開心
我都係@@''
之後佢喊喊下無晨晨流鼻血-,-
搞掂佢.
之後就又係咁...
好悶.........................
唉
之後英文堂.
作文.嘩----- 我超勁
呀SIR睇唔到有錯..
超正!
之後牙SIR比我地
激到好嬲
勁惡=~=''
之後佢走左..
我地自己搞掂..繼續小息
之後無乜啦
到左人文堂
周SIR出奇地無乜鬧人(好大聲個D呢!)
之後食飯啦
食個碗飯既時候
突然好掛住媽咪煮既野..
有D想喊
唔知搞乜
食完
悶.......
成半個鍾都無所事事
睇炳佢地玩清捉
次次都比人捉-.-
蠢= =
之後數學堂
好多時間都做功課
之後落去禮堂
好好笑..陳SIR個仔
陳SIR整親..唔可以抱陳小朋友
之後::
陳小朋友 : [ 不如我幫嗲嗲祈禱呀! ]
陳SIR : [ 好呀 ]
之後陳SIR老婆講一句..陳小朋友講一句.
陳SIR : [ 做咩喧好幫嗲嗲祈禱呀?! ]
陳小朋友 :[ 因為有得抱抱 ]
超得意.
勁好笑
之後炳笑得好開心
好耐無咁近去睇佢笑..
佢咁開心
我都好開心
之後
上返課室..
要同炳落去人文室..
唉..失敗啦你
唉........
之後上番課室
做功課..放學
食野
等牙蔡
之後等佢食埋野
就走LU
心中白的那面是愛你.黑的那面是憎你.
愛人不是最幸福的.是最傷的!
我在我心中創立的傷..不能一下子復原.
|