知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 46
累積人氣: 4286
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


唉..返學又唔開心..唔返學又唔開心 鬱悶 分類: 未分類

今日.

無同蕙蕙一齊返學..

自己返到學校

入到課室

蒜唔多人人都有問我有無事

但就只有吳炳雄無講-3-''

算..

之後上七樓問麒麒攞工作紙

攞完

之後上堂X2

好悶囉..吾該'

之後落更衣室換衫

換完等上P.E堂

幾好玩啦

打波

MS LEE仲叫我幫其他同學考試

好叻叻

之後又換衫

上5樓上科學堂

唔算悶既

之後食飯

食完

就吳炳炳比賽

之後比佢話 [ 咪嘈啦 ]

雖然知道佢唔係有心咁講..

有心話我..

但都好唔開心...

唔開心

之後MS LEE搞到我喊

喊左一陣

繼續上數學堂

之後唔開心.

之後放學

之後睇MS LEE比賽

之後返屋企...

 

 

 

 

無心機打BLOG...SORRY........