| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
今日病左..  |
分類: 未分類 |
病左.都唔係今日既事.
禽日都開始病.
但又無得睇醫生
唉.
到左今日.
本身唔想返學
因為真係好辛苦
但個條友睇少陣都唔得...
我見少陣都唔得.
所以都係返左學
諗住返去.係好事啦...
點知唔開心多過開心囉!
返到去.
無乜啦.
係咁咳.
咳咳咳咳咳咳咳咳咳咳咳咳咳咳同埋咳仲有咳
好辛苦啦.
點知..
到左科學堂.頂唔順
落左醫療室.
訓教- -
訓完勁舒服~
之後一上到去.就勁唔開心囉
(得魚旦一個知)
\__________/''
勁嬲.
之後吳炳雄係咁起到唱歌..
我見到佢就勁想喊..
我就鬧佢.
佢都知道我唔開心.
所以無再唱啦
點知突然又唱wor
唔知點解..
個刻對吳炳雄咩希望都無哂
覺得做咁多野係廢
覺得自己好無用.
唔想再理佢咁多..
極之唔開心
到到放學囉!!!
之後去食野.
食完去醫生.
蕙蕙同我一齊去..
睇完就返屋企lu~
cm呀.
病左.唔想打咁多野~
歐陽張煜 :
你睇完我個blog
唔該你留言.!
仲有....你自己好醒醒定定!
做緊咩你自己好知
唔想再同你講咁多野.
諗清諗楚你應該做咩唔應該做咩啦!
唔該!
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 102 | »
|