今日..係我既細佬吳炳雄既大佬既大佬J生日.
一返到去.
唔見大佬J..
咪等佢返黎囉
之後成班女仔起班房唱生日歌比大佬J聽囉
個陣時大佬J塊面已經紅紅地嫁喇
我都廢事話比其他人知..
話哂都係大佬J生日呀嘛~!
之後蕙蕙佢地入左黎..
佢地又唱生日歌WOR..
就大佬J都唔識既牙蔡都唱..
哈哈
之後MISS李到左..
就叫我地成班講一次生日快樂比大佬J聽
佢塊面勁好紅..
之後MISS李送左個蛋糕公仔比大佬J.
大佬J好開心啦.
之後都無咩野..
好開心啦
第一堂英文.
默書...
好彩..我識姐..但新句個到呢......
\___________/'''
無個識..
激死我- -
好彩唔減分姐~
第二堂英文堂..
講書講書同埋講書啦
第三堂中文堂.
MISS 胡無返.
代課既MISS劉比我地睇''知豬合''
好好笑啦..
我地笑得大聲D姐...
佢話我地嘈到嘔WOR..
仲話比零分我地囉
算...
之後ORAL堂
MRS F叫我地抄抄抄抄抄抄抄抄同埋抄
抄完..
佢用英文話:
如果你地靜靜地讀完篇野..同埋我叫停..你地停既話
我就比兩分你地!
(我唔識用英文呀~)
之後我地好乖啦
佢就比左兩分我地喇
之後人文堂.
落去個果唔知咩室
人文室對面..
唔知咩黎啦
因為連續兩堂人文
所以第一堂人文呀SIR就講書..
但我同吳炳雄都無聽書..
起到傾計..
之後佢係咁起到激我..
我咪話囉:我真係好想辭職唔做你呀媽囉!!!
佢話''唔得''
我話:點解呀!?''
佢話''因為所以而且但是''= =''
我話''點解呀?''
佢話''唔得..唔可以唔做我老母''
我話:我要寫辭職信''
佢話''我係老闆..我唔收你封辭職信..所以你無得辭職..'''
我望住佢..唔知好嬲好笑.
我咪再問囉..
''點解唔得呀?炳炳雄.''
我望住佢隻眼.佢望住我隻眼啦.(應該係)
佢再話''唔得呀''
我望住佢隻眼個時..
覺得佢係唔想我唔想做佢老母囉.
所以成堂都勁開心..
"(當然唔只傾呢樣野啦)''
之後
第二堂人文堂.
就搵資料
無咩啦.
吳炳雄坐起我面前啦..
呢兩堂都好開心~!
之後食飯
之後班男仔又起到玩..
玩到勁離譜
我一直''BEAR''住吳炳雄.
佢見到我''BEAR''住佢.
我鬧佢''你係班長黎嫁''
佢之後都無左玩..
佢真係好鬼麻煩~~~
之後數學堂.
派測驗卷
嘩..74分都比我攞到..
全班第11..
超開心啦
之後就改正啦講書啦改正啦講書啦
正.
之後個果唔知咩全方位
都幾好玩呀~
之後食野.
返屋企.
這一生是給你一個 - 劉德華
到昨晚夢醒過來 靜靜望著門外輕輕在感慨 妳已變改
每次我內心發呆 默默落淚回味絲絲的心愛 癡心不再
這一生是否錯
這一生成意外
這一生中是給妳一個
這一生不知怎過
今天我深深的回味那次錯 是妳到最後離開我
明瞭緣份到底怎麼過 或以後到底如何
深深的回味那次錯 就算妳再度難開我
明瞭情是已經不可再 最愛仍是妳一個
http://hk.youtube.com/watch?v=vaN8qU7YTgI
雖然個MV係好舊..但首歌好正!
CM呀~
|