劉SIR.
對唔住呀.
我知我地好過份
我知我地令你好失望
對唔住呀!
其實我唔係無溫書嫁!!
我有嫁.但我溫既時候..
完全唔記得左有你要測我地既野
所以你測我地既野..我唔識呀!!
對唔住@@''
我知依家講咩都無用..
亦都知道劉SIR你放左好多心機起1D
知道你想我地好..
禽日你唔教書.我地好唔慣呀!!!
劉SIR..對唔住呀!!
你再比多一次機會我呀!!
一次咁多咋.
我一定會再做好嫁!!!
你相信我啦!!
我希望你可以原諒我地..好似以前咁
我地唔會話你惡..
唔會話唔鍾意上你堂!!
我鍾意以前咁上堂呀!!
劉SIR..唔好嬲!!
比次機會1D呀!!
我代1D同你講: 劉SIR.對唔住!!!
對唔住!對唔住!對唔住!
我會乖乖聽書上堂.
比次機會!!!!!!!!
只有一次..無下次
對唔住!劉SIR
禽日你咁COOL同我講野.
我真係好想喊!!
我唔想我既中一生涯就黎完結既時候同老師搞到咁!!!
SORRY SIR>.<
就算劉SIR你唔會原諒我地都好.
我都要同你講:[對唔住]
|