禽日:2008-4-11
朝早無咩野既.
之後我手提充緊電.
充完喇.
又見到有兩個sms.咪睇下囉.
我睇第一個...都驚驚地.
個sms話''我9o'clock到.''
我奇怪啦.
邊個寫d咁無聊既sms比我
咪睇下號碼囉.
點知仲驚...
個號碼係''9''
無喇.得個''9''字......係前日夜晚8:45分sd比我.
咁我再睇第二個啦.
仲驚= =
''讓我們1點見面吧''
之後我又睇呢個sms邊個sd黎啦..
號碼係''1''.....係前日夜晚10:20分sd比我.
''1'' ''9'' ?
蕙蕙學號?
我以為蕙蕙sd比我啦.
又唔係.
因為我驚既係..
第一.我既電話無save過一個電話係1同埋9
第二.如果我有save.我一定比個名佢.
例如.我save左蕙蕙電話
我就會打蕙蕙.呢兩個字.
所以.如果蕙蕙sd sms比我.
就會見到蕙蕙兩個字.
但我見到既名係''已收到''
兩個都係.
唔知咩事..
之後我睇下電話簿啦.
無呢個人..................................= =
同埋個個sms.
顯示號碼前面.一定有''852''
但佢無- -
之後當無事.
同蕙蕙返學.
我同蕙蕙講呢件事.
佢講左一句''係咪通靈電話呀?''
我望住佢.
我o哂..
佢同我講.''你感覺到個d野嫁嘛''
我又覺得唔似.
佢咁樣講一講.搞到我諗番起之前件事.
簡單d講件事.
''有晚訓教.
同妹妹一齊訓.
訓到半夜.
聽到有人叫我.
叫我家姐定唔知佩祺.
係女人聲.
露台傳過黎.
我以為係我個妹叫我.
點知唔係.
''佢''把聲係有野搵我咁嫁啦~''
就係呢件事.
之後我繼續返學啦
我攞住IS file 同埋比劉sir既蜜糖水.
我地好快就見到miss lee.
比左file比佢之後..
之同佢傾左陣.
等到劉sir番黎
就拿拿聲比支蜜糖水佢.
佢好似無諗過我會企起到等佢咁.
返到去課室\ ______ /
比吳炳雄搞到好嬲
佢玩到反我張desk不特只.
仲要好似咩都唔知咁
繼續玩..
我慶到乜咁.
一手反佢張desk同攞佢書包.
飛出門口.
我真係未試過咁嬲囉.
之後無野啦...
比佢搞到開心番- -
之後都無咩啦
上堂上堂上堂上堂上堂上堂上堂上堂上堂上堂同埋上堂,..
突然...我勁掛住劉德華.- -
勁想聽佢d歌囉.
之後就放學..
買餸...
重死我.
d冬瓜差唔多兩斤
又要攞住兩本數學書..
我係重到唔想行囉.
之後牙怡.魚旦.蕙蕙.係咁話要幫我攞
我就係咁話唔洗..
我話.依家你幫我攞.
陣間得我自己一個攞.
咁我咪好辛苦?
最主要我唔想佢地覺得辛苦.覺得同重
之後就番屋企.
整整整整整整整整整
整左好耐.
之後都無咩特別.
cm先好走.
你地個個睇完唔cm就走.
嬲死你地!!\_________________/''
|