http://file.qooza.hk/userfile/6/3/383963/%A5%BC%A9R%A6W.JPG
2009 年 7 月 26 日  星期日 晴天 


♥♥Camp;) 分類: 未分類
我返黎啦;系米好掛住我先xd?
其實我都系返2日1夜既Camp-,-都吾算耐;
哩個Camp真系好好玩;最重要系非常辛苦T_T
哩個可以話系一個訓練營;真系好辛苦好辛苦;
但系真系好好玩好好玩;因為有好多好刺激既活動^_^
講下哩2日1夜做左d咩同埋有咩好難忘既事先;)
 
♥25.07.09.......10;30am*
我哩個鐘數都仲未去Camp;而系去左旺角聽個講座;
系同班童軍去的=]講座叫做''香港有正氣''定吾知咩正氣Talk;
有高皓正;最重要系有葉文輝同MC.JIN<3
MC.JIN好yo好搞笑~~因為距系玩Rap的;距系拍VLT廣告個Rap男主角;
我次次睇VLT廣告都睇到好入神;真系好yo<3
都幾好睇呀個講座;竟然撞到Miss謝-_-距識個會長所以黎-_-V
 
2;25pm*
Helen病左吾去camp;你吾去真系走寶xd
我就系KT MTR等鄭SiR;距做左我地今次Camp既影相個位先生-,-
因某d事我地Late左;Late左半粒鐘T^T不過都無人鬧=]
我一去到距地就Fall In完;之後就系聽講座-,-
聽好多物資既野;好有用;)

 

我覺得最好玩就系打结;又系繩結;以前學過晒;不過吾記得晒T_T
重新學返;不過都好過只系聽牙SiR Madam講野-_-
 
Dinner*
自己出街食=]成隊人出去食;
牙SiR比每人食$25蚊`多左自己比;
隊長溝女溝到痴左;行左差吾多成個大埔CenTre;
好似得10個字食;來回都要半粒鐘;
行左差吾多成個CenTre;距問我TeamA去左邊度食;
(我地系TeamB;而我地隊長想溝既系TeamA既一個令女*v*
可惜距有男朋友Lu;我無同隊長講哩個事實;因為好HurT距-_-)
之後我話距地系M記呀;之後距就帶晒我地成班去食;白行T_T
買完野食得返2個字食;再用3個字返去;
童軍又吾可以系街度着住制服食野;惟有食吾晒就算;
我食左一半都無就走左;仲要跑返去;要跑山路上去營地T^T
之後又系聽下講座整下事工;
 
哈哈`哩晚先勁;超好玩又刺激;
哩晚真系好熱;熱到訓吾到;我地訓既營一d風都無T^T
就由12;00要熄燈開始到1;15我都訓吾到T_T
到1;30我就好想訓;正想合埋眼....
我地TeamB既牙SiR系我個營出面大叫''Scout!!Fall In''
(姐系叫我地去排小隊隊;因為我個營系正中間;所以系我度叫T^T)
個一下仲勁過d雷聲;突然同我個同營密友跳左一跳;真系嚇到T^T
之後聽到距開始倒數;就拿拿林着左拖鞋出去;我個密友仲吾着鞋-,-
之後牙SiR叫我地系5分鐘之内整好晒自己既行李跟距落山;
因為天文台話可能會有大雨同埋山泥傾瀉;
個陣大家都勁急甘去返營度整;
之後就落山;去左一個网球場;叫我地圍一個PerFect CircLe;
然犼就有個牙SiR同我地講哩次只系試下我地/_
真系玩死;不過個種緊張同埋刺激感真系第1次感受到=]
返返去中心就系好似大约3;00am;
Madam同我地一齊訓;d男仔同d牙SiR訓;
話因為太熱所以比我地訓有冷氣既;
3;50am訓左;d男仔叫我地5;00起身`采距都痴孖根-_-
 
♥26.07.09......6;15am;
起左身;出左去睇下d營點;因為深夜落過大雨;個陣我仲未訓-_-V
之後就Fall In再升棋;之後就童軍吾知咩咩拜會;再之後就食BreakFast;
食面包+维他奶;然後就聽講座;
有個牙SiR講野真系好好笑xd笑左好耐真系xp
 
之後再系恐怖既故事T_T
我地個中心有幾個倉黎放物資;甘話明上物資管理班;
甘就緊系要學下點管理啦^_^
個倉後面呢就有條細細既巷仔;有d紙皮霜;入面有好多沙發皮;
d皮上面有好好好好好好好好好好多昆虫;真系好多;
我見到一定有過百既Ants同埋虫虫T_T唸起都覺得恐怖;
牙SiR今次比我地既任务就系要我地攞晒d皮出黎;放系d袋入面再dom;
有3個男仔自愿入去攞晒d皮入袋;全部都系TeamB^_^
之後其他人就幫距地;我幫左吾少T^T鬼叫系自己组咩;吾可以吾幫距地嫁嘛;
入面d男仔話見到好多蜘蛛呀小强呀四腳蛇;好多好多;我都見到吾少T_T
個3個男仔d身都比d Ants入晒去T^T又無得冲凉`真系辛苦晒=)
之後就食Lunch`去KFC食;隊長有d吾妥@@?
 
1;15pm;
再做辛苦野;收營同埋數倉入面既野;
之后就系换好制服;做一個反思;
就影相;最後DisMiss走人;哩一日有好多人影结婚相^_^
 
今次真系有好多得着;
講真;開頭真系吾想去;但系之後聽牙SiR話成日都系玩;所以我就去;

 

但系原來吾系T_T
不過我可以無啦啦識到一班朋友;無啦啦識左甘多牙SiR Madam;
又學左吾少野;過程系辛苦;
但系真系話晒第1次上Course既Camp;估吾到系有甘多甘恐怖又刺激既事發生;
真系好開心=)
今日當我見到個巷仔個d昆虫;聽到話要我地搞店距地;
個陣我真系好想好想喊T_T
我完全系未試過同甘多既昆虫一齊度過左90分鐘;圍住我跑;
我又吾可以大叫;又會比牙SiR鬧;真系超辛苦;
而且我發覺我地Fall In真系好快;就以個次夜晚一點幾大叫嘈醒我地黎做例;
我地吾使10秒就全部人出晒黎排晒隊;
真系完全未試過哩種感覺;
其實今日都吾算系最辛苦;最辛苦系8月2+8月22+8月23'
8月2又系試下做;
8月22就系正式PrePare 8月23既步操比賽既物資;
8月23就系正式啦;
哩3日先系最辛苦;但系可以攞到章.我乜都肯制;
加油努力!!!
 
發表時間:2009-07-26 09:44 PM
 [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2009 年 7 月 23 日  星期四 晴天 


分班*v* 愉快 分類: 未分類
密左打QZ;真系好無聊過得;
哩排同哥哥Friend左^_^真系...
夜晚一齊聽收音機;一齊定左一月10蚊計劃;
前晚仲一齊笑左一晚;因咩事就吾講啦xd
總之就希望可以一路Keep住落去啦=]
 
尋日朝早同菲菲睇左KeRoRo4`
果然系10周年;真系好好睇;新角色TeLaLa好得意;)
我都未見過KeRoRo小隊甘齊心xp
KeRoRo喊口號好威武xd
睇完就行左陣;去左APM食赤丸;搵埋Theresa同箐箐;
因為我同菲菲都有d感冒;所以3點左右就走左;
中途系APM見到2個吾知咩人;向我地講咩咩天主既故事;
叫我同菲菲星期六返團契;咩黎的@,@?
 
尋晚扮摩亞;同軍曹叔叔傾左幾句xd
司徒`我地既秘密xDD
真系笑到我死^_^
而家就系速同軍曹叔叔講聲對吾住;
吾爆你名所以講住你系軍曹叔叔先xd
系我同司徒夾埋黎玩下你姐;吾好嬲xp
我都好難頂嫁;你知啦摩亞對叔叔一定系要扮晒Q甘嫁啦xd
我又點會對你哩個甘CooL既人扮Q呀xp?
總之呢`吾好傷及無古;
要打要殺!!搵司徒!!!!
講笑姐`要打就打我啦下xd
唉;我越打得多`叔叔你就越想殺左我;
算啦`打到哩度xd
 
聽日分班啦`好緊張;吾知邊個同我一班呢?
吾知會吾會有新同學加入呢?
我只求1E班吾好太散T_T
講真;我真系好吾舍得1E班;
之前問丁丁入吾入到2C;
距話入吾到;我開頭仲以為距一定入到;點知T^T
再見亦是朋友=]
 
發表時間:2009-07-23 08:57 PM
 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


peach1123
暱稱: PEACH♥
性別: 女
寶貝*;>
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 784
今日人氣: 0
累積人氣: 18723