自從天氣轉涼左之後小靜D咳嗽仲未清
星期一返學送到佢入學校門口仲喊 起上來
前日仲尿床添真係慘自己好瞓過頭半夜冇醒叫唔到佢起生小便
今日放左學小靜o係學校門口出面個公園仔玩時候
見到一個好熟悉的一個人呀!!!佢只係望左兩眼笑笑口就繼續玩
因為今日要學琴只係俾佢玩左幾分鐘就走喇
之後我就叫佢呀聲好耐都未黎過嘅姨媽就一齊去食lunch
食飽左之後我地就行去學琴今日姨媽黎左的就唔陪小靜入去學了
同姨媽行左半粒鐘1:40左右就去琴行接返小靜
今次譚老師又教小靜彈3首歌仔仲覺得佢進步左不過就好怕羞
譚說:有時問佢問題佢唔出聲答我都唔知佢明定唔明(咁我下次唔走堂啦 miss TAM )
跟住下堂開始可以教埋佢用左手彈琴
之前見到MISS 譚自己係琴室練琴時真係姿態優美佢彈果段樂章又好聽.....
|