今日小靜成8:00am正起身原來想同佢去食早餐但晏了唔去
出門口都8:25am嘩!!!一開門就好大風吹入屋,d季候風好勁呀(( ))
等車都等左約10分鐘才搭到車我同小靜食風都飽了......哈哈哈
小靜真係大了佢其實好想食早餐返學哩幾日早上佢飲完奶都對我講媽咪我仲肚餓呀!!
但最慘佢自己唔原起床,好明天一定要佢7:30am起身換校行去食早餐再行返學8:35am要到學校
返到去仲有時間畫埋畫之後正上堂 希望可以啦!!!
放學後同小靜到大家樂食嘢佢就急不及待囉佢今日畫的畫比我睇
畫紙上佢畫左好多個唔同顏色圈圈之後小靜仲問我:媽咪我畫得靚嗎? 嘩好靚呀
小靜緊係開心笑到四萬咁既口啦!!! 仲話要今晚比daddy睇添
唔知佢係心情好還是大膽左返到home lobby佢景然開口叫看更伯伯揮手say hi 
搭lift行到走廊見到徐生(鄰居)佢都一樣叫人咪咪咀笑
返到home佢又問我: 媽咪我有冇禮貌呀? 有呀好有 禮貌呀!!!
換好左校服之後小靜好想睇tv,but我要求佢做好功課正可以睇
佢都好乖而又好用心好快完成功課1:35pm正開tv睇"萬家燈火"
但佢係開住tv唔睇要我陪佢玩放紙飛機囉!!!可能佢知我想睇啦.....哈哈哈
|