今日8:30am小靜就起左身喇,好在daddy休息可以陪佢玩
而我緊係可以訓晏d啦 ,不過9:00am左右我都身埋身了
小靜真係口不對心昨晚問佢去唔去katy表姐home 開party佢都係好堅持話唔去
佢仲話同爺爺係屋企之後仲問我地幾時返佢留係屋企等我地返來
可能10:30am我地出左去食飽哂早餐返到home小靜就吹我同daddy出街去katy表姐home了
1:10pm等15A巴士等到1:35pm才上了車小靜就第一時間進入午間小睡
去到kt家中小靜都好快同kabe表姐玩起來,but到吃cake的時間小靜又扭計起來
唔上前影相乜嘢都唔食仲喊添呀!!!好在有班表姐同佢玩哄下佢之後就無事喇
到左8:00pm左右打邊爐時小靜仲好大聲同ki & yan表姐對話仲有意問有答添啵
|