今日都是早了返學但小靜唔係第一個入門口
佢除鞋時望了我一眼放好左在鞋櫃就行左去了
到左放學阮老師對我講靜靜仲有d傷風感冒佢條濕手巾抺左好大舊睇屎出來
返去要好好清潔呀!!我當然會做啦講完之後我地就走了
我一路行就一路好緊張打開佢今日的闖關記錄表睇OH YEAH!! 完全OK!!
真係開心而小靜就不斷問我媽咪你煮左乜嘢俾我食呀??
我就同佢講今日去大家樂食LUCH呀!!!!
之後我地去訂生日蛋糕準備星期六同爺爺預祝生日